PERSONAL | WHAT'S GOING ON

by - 12/04/2014


Hi lieve bezoekers! De afgelopen tijd is er veel gebeurd. Ik wilde dit dan ook even met jullie delen, zodat jullie een beetje weten waar ik op het moment mee bezig ben.

Om te beginnen heb ik een eigen domeinnaam! Ik wil het wat professioneler aanpakken en ondanks dat ik blogger heel fijn vind werken en hier zeker wil blijven, wilde ik graag een eigen domein. En dit is gelukt! Dus voortaan kunnen jullie ook via www.kellikesstyle.nl op mijn blog terecht. Het werkt op het moment alleen met de www ervoor, maar dit zal later nog veranderen, zodat jullie het ook zonder de www kunnen bereiken.

Het volgende nieuws is iets minder leuk.. Mijn kat is helaas onlangs overleden. Ik heb het hier heel moeilijk mee en ik mis hem nog elke dag omdat hij zo vaak bij mij was. Ik heb het gelukkig wel een plekje kunnen geven en hij zal altijd bijzonder zijn voor me. Zijn doodsoorzaak weet ik nog steeds niet en zal ik ook nooit te weten komen helaas. Ik vond hem in de bosjes, een paar meter van ons huis vandaan. Kerngezond zover ik wist, dus ik snap er niks van.. Zo zie je maar dat het zomaar over kan zijn..
Aan de andere kant weer iets leuker nieuws. Nadat mijn kat was overleden zei ik dat ik nooit meer een kat wilde omdat het mij zoveel pijn deed, maar ondanks mijn verdriet was het wel ontzettend stil in huis. Zo zie je maar wat zo'n beestje voor het huis kan doen. Mijn moeder en ik hebben dus besloten om weer een nieuwe kat - of eigenlijk 2 kittens - te nemen. En terwijl ik me een beetje schuldig voel, ben ik wel heel blij met het vooruitzicht. We hebben expres voor 2 meisjes gekozen, in kleuren die mijn vorige kat niet had. Zo krijg ik niet het gevoel dat ik hem vervang, en heb ik er toch 2 lieve vriendinnetjes bij. We hebben al namen verzonnen, maar ik zal alles nog in een los artikeltje vertellen. Verwacht de komende tijd dus veel schattige foto's!

In het weekend van 12 december ga ik samen met mijn moeder een weekendje met de boot naar New Castle! Ik heb hier echt onwijs veel zin in, omdat ik nog nooit in Engeland ben geweest. We stappen vrijdag namiddag op, slapen dan op de boot en zijn dan zaterdagochtend in New Castle, waarna we zaterdagavond weer op de boot stappen, daar slapen en s'ochtends weer aankomen in Nederland. Een mini-cruise dus! Als jullie nog tips hebben, leuke winkeltjes of dingen die ik echt moet zien hoor ik het graag!

En als laatste: KERST KOMT ERAAN!
Nog maar een paar  weken en dan is het kerst. Ik kan echt niet meer wachten. Ik heb vorig weekend de boom al opgetuigd (vanwege de kittens) en hij is enorm groot! Afgelopen jaar hebben we hem niet opgezet omdat het dus zo'n joekel is, maar dit jaar heb ik mijn moeder overtuigd onder de voorwaarde dat ik het dan voor mijn rekening zou nemen. Nou dat heb ik gedaan! Ik zal een foto bijvoegen met het resultaat en ik moet zeggen dat ik er erg trots op ben. Wat vinden jullie?




Heb jij al kerstplannen en staat jullie kerstboom ook al?

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

1 reacties

  1. Wat gaaf dat je je eigen domeinnaam hebt nu! En gecondoleerd met je kat! :(

    BeantwoordenVerwijderen