WISHLIST | MIJN TOP 6

by - 10/28/2014

Het leek me leuk om een deel van mijn wishlist aan jullie te delen. Vroeger maakte ik altijd al zulke lijstjes, voor sinterklaas (die ik dan in mijn schoen stopte) of voor mijn verjaardag.
Tegenwoordig doe ik het meer om het sparen te stimuleren, en natuurlijk voor de leuke dingen die erop staan! Ik ben niet heel materialistisch of iets, maar af en toe blij worden van spullen is niet verkeerd toch?

Bovenaan mijn lijstje staat toch echt de Canon EOS 700D. Een prachtige spiegelreflex camera met een uitklapbaar scherm. Deze camera staat al een hele tijd hoog op mijn verlanglijstje en ben al hard aan het sparen om hem over een paar maanden aan te schaffen. Ik ben dol op fotograferen en een goede camera als deze zal mij daar bij helpen, zowel voor mijn fotografiehobby als voor mijn blog. 
De lipsticks van MAC zijn geweldig. Ze zijn romig, hebben een goede pigmentatie en vallen net tussen de budget / high-end klasse. De keuze aan kleuren is echt eindeloos.Over Rebel en Please Me heb ik veel goeds gehoord en heb ze al meerdere keren geswatcht in de winkel, maar nooit gekocht, al wordt dat wel eens tijd!

Net als de lipsticks zijn de blushes ook immens populair. Wederom een goede pigmentatie, veel kleurkeuze en een lange houdbaarheid, want zo'n product lijkt wel nooit op te gaan. Dainty is in blogland heel bekend, er waant zich een hele hype rond en ik wil wel weten of die hype terecht is. Bovendien schijnt Dainty dé blush te zijn die past bij elke huidskleur, dus ik ben benieuwd.


De laatste twee items op mijn verlanglijstje zijn beide twee paar schoenen. Het ene paar klassiek, het andere stoer en sporty. Links zijn de Nike pro 5.0 gympen en rechts de Supertrash rubberen laarzen. Beide paar schoenen vind ik supertof en kun je wat betreft combineren heel veel kanten mee op.Ik kan niet wachten tot ik ze in mijn bezit heb!

Nou dat was dan een greep uit mijn wishlist. Ik vind wensen heel belangrijk. Ik heb nooit gehad dat ik van alles toegeworpen kreeg en voor veel moeten sparen, wat ik tot nu toe nog steeds doe en daar ben ik mijn ouders heel dankbaar voor.

Maak jij nog steeds wishlists?
En staat er iets van mijn lijst ook op die van jou?

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

9 reacties

  1. Ohh wat leuk! Ik maakte vroeger vaak een wishlist maar ik kon mezelf er toch niet echt aan houden want het veranderde steeds haha. Je hebt wel hele leuke spulletjes op je wishlist staan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beauty en fashion liefhebber zijn is erg duur haha. Mijn wishlist wordt ook steeds groter...niet goed voor mijn portemonnee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wish list! Die laarzen zijn echt cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist. De Nike pro 5.0 vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige wishlist. Vooral de laarsjes van ST vind ik zo leuk <3 Zelf heb ik sinds kort de Canon 600d en die is ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist, die camera is wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laarsjes van supertrash zijn zo leuk! Ik ga morgen ook weer eens een bezoekje brengen aan MAC! Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! XO
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja.. dat zal ik allemaal ook wel willen! x

    BeantwoordenVerwijderen