REVIEW | MAYBELLINE LIPSTICK LADY RED

by - 10/12/2014


Maybelline heeft een groot assortiment aan lipsticks, van nude naar roze, van rood naar paars. In dit artikel laat ik jullie kennis maken met nummer 527 Lady Red uit de color sensational collectie. Lees gauw verder voor de swatches!


Lady Red is zoals de naam al vermoed, een rode kleur lipstick. Klassiek rood, brandweerrood, hoe je het maar wil noemen. Een kleur die iedere vrouw in haar stash moet hebben, omdat het een tijdloze kleur is.



De lipstick zit in een mooie zilverkleurige huls met een rode dop, dezelfde kleur als de lipstick. Persoonlijk vind ik de geur van de lipstick erg aangenaam. Ik kan het niet plaatsen, maar het lijkt op kokos/vanille. Houd je hier niet van geen probleem, de geur is in de huls meer aanwezig dan op de lippen zelf.

Volgens Maybelline bevat de lipstick een verzorgend honing-extract en vitamine E voor gehydrateerde en zachte lippen en zal de kleur niet uitlopen in de fijne lijntjes.
Mooie beloften, maar is het ook waar?


Zoals je op de swatches ziet loopt de lipstick inderdaad niet echt uit. 
Mijn lippen voelen zacht en gehydrateerd aan. Pas wel op dat je niet per ongeluk langs je lippen veegt, want de lipstick geeft af. Om dit te voorkomen is het raadzaam om af te happen in een tissue.

Op de swatch zie je ook dat hij in de huid trekt. Ik heb flink lopen boenen met make-up remover maar hij blijft zitten. Dit effect heeft het ook op de lippen. Ondanks de zachte formule trekt hij wel degelijk in de lippen. Dit geeft een natuurlijk effect wat vervagen betreft, want het zal heel geleidelijk gaan.


En hier een full-face foto met de lipstick op. Ik vind hem erg mooi, lekker knalrood.
Ik heb de lipstick gecombineerd met hele neutrale make-up, zodat de lippen het woord voeren. Letterlijk en figuurlijk ;)

Draag jij wel eens rode lippenstift?

Lots of love,
Kelly

Maybelline color sensational lipsticks zijn verkrijgbaar bij oa het Kruidvat en kosten €11,99

You May Also Like

4 reacties