FRAGRANCE | DRIE FAVORIETE PARFUMS

by - 10/15/2014


Een vrouw heeft nooit genoeg parfum, wordt er vaak gezegt. En dat klopt, want ook ik beschik over een flinke hoeveelheid parfum. Ondanks de vele verschillende flesjes en geuren heb ik er toch favorieten tussen zitten, specifieke geuren waar ik elke keer weer naar grijp en vandaag bespreek ik deze met jullie. Lees gauw verder! 

Guess Seductive 75 ml Eau de Toilette
Als eerst vind ik het flesje mooi vormgegeven. Geen idee welke vorm het heeft, maar het ziet er 'puntig' uit. Verder is het flesje simpel met een mooi (leer) detail aan de voorkant. 

Topnoten: frisse bergamotolie, zwarte bes en peer
Hartnoten: oranjebloesem, jasmijn en Florentijnse iris
Verder zitten er nog vanille en kruidige olibanum in, en maakt de muskusachtige geur van kasjmierhout het parfum helemaal af.

Het parfum is bloemig, exotisch en verleidelijk tegelijk: vandaar de naam. Dit parfum vangt de aandacht als je de ruimte binnenloopt en zal mening persoon laten 
verlangen naar meer.

De houdbaarheid van het parfum vind ik voor een eau de toilette helemaal niet slecht. Zeker als ik het in combinatie met de bodylotion gebruik, ben je de hele dag voorzien van een verleidelijke geur.



Versace Bright Crystal 90 ml Eau de Toilette 
Wederom is dit flesje weer een pareltje voor op de make-up tafel. Of moet ik kristal zeggen?  Ook de kleur van de inhoud van het flesje spreekt me aan, want wie houdt er niet van een beetje roze af en toe? Verder bevat de dop het bekende Versace logo en is de opdruk in zilvere letters. Klassiek en subtiel. 

Topnoten: granaatappelpitten en koele accenten
Hartnoten: pinksterroos, magnolia en lotusbloemen 
Verder zitten er nog houtachtige noten en amber in die samen zorgen 
voor de sensuele touch.

Het parfum is fris, zoet en sensueel. Ondanks dat het parfum zoet is, vind ik het niet overheersen. Dit komt mede door de andere ingrediënten die voor de balans zorgen.

Versace Bright Crystal is een heerlijke zoete bloemige geur, waarbij de houdbaarheid geweldig is. Met dit parfum hoef jij je geen zorgen meer te maken en ruik je de hele dag fris en fruitig.



Chloé 75 ml Eau de Toilette
Chloé is een frisse en verleidelijke geur, ontworpen voor elegante, levendige en moderne vrouwen. Het flesje is klassiek met kleine details. Vooral het reliëf aan de onderkant en het strikje maken het voor mij helemaal af.

Topnoten: meloen, fresia en rozen
Hartnoten: honing, lychee, magnolia
Amber en cederhout is vervangen voor sandelhout en maakt deze veelzijdige geur helemaal af, met als eindresultaat een vrouwelijk en elegante geur die heerlijk zacht is.

Wie het originele Chloé te zwaar vind zal deze geur zeker waarderen. Hij is fris, zacht en houdt lang, zodat je verzekerd bent van een verleidelijke geur.

Dit waren ze dan, mijn drie favoriete parfums van het moment.
Welke geur spreekt jou het meest aan?

Lots of love,
Kelly

Alle drie de parfums zijn verkrijgbaar mij diverse parfumerieën, zowel 
online als in de winkels. 

You May Also Like

6 reacties

  1. Heerlijke geuren stuk voor stuk! Chloe wil ik ook echt nog hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi heb je die foto's gemaakt! En de geurtjes klinken heerlijk

    Diary Of A Mua

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken ze alle drie alleen qua naam maar zou heel graag chloe willen hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van Chloe wil ik echt eens ruiken, hij is van zo velen een favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie parfums en wat maak je toch mooie foto's!
    Je hebt echt een leuke blog <3
    Ik kijk uit naar je volgende artikel!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen