DIY | KERSTPLATEAU

by - 12/05/2014

Vandaag is het tijd voor DIY nummer 3, een kerstplateau. Leuk om cadeau te geven of op tafel te zetten als decoratie. Geheel naar eigen smaak aan te passen en kost niet meer dan een paar euro. Lees gauw verder!
Wat heb je zoal nodig? Een plateau (ik heb hier een glazen bord gebruikt), nep sneeuw, mooie bladeren (ik heb de mijne buiten gehaald), wat versiering en een kaarsenhouder.

Mijn glazen bord, het nep sneeuw en de zilvere glittersterren komen van de action en kostte €0,58, €0,79 en €0,87
Zoals ik al eerder zei heb ik de bladeren van buiten. Ik vond de dieprode kleur zo mooi en had nog niet zulke bladeren gezien, alleen maar vertrapte bruine, dus kon ik ze niet laten liggen. Ik heb een handje vol mee naar huis genomen en laten drogen. Het kost ook nog eens niets!

De dennenappels had ik nog in huis maar zijn makkelijk bij winkels als xenos/action te halen. Of misschien zelfs wel in een park of bos bij je in de buurt?
Mijn kaarsenhouder en elandenbeeldje komen beide van de bigbazar. De kaarsenhouder vond ik heel leuk omdat er een sneeuwvlokje op is gemaakt waar het licht doorheen kan schijnen. Deze kostte €0.97 en het elandenbeeldje kostte €1,69
Verzamel de benodigdheden, strooi het nep sneeuw op het plateau, leg de bladeren er op
en versier het naar smaak.

Zoals je ziet is het heel makkelijk om te maken. Ik hoop dat jullie deze DIY weer leuk vonden en hier wat inspiratie van hebben gekregen. Als je het namaakt vergeet dan zeker niet een foto te plaatsen op Instagram en mij te taggen zodat ik het kan zien, dat vind ik namelijk heel leuk!

Maak jij wel eens zelf cadeautjes?

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

3 reacties