REVIEW | 3X ZOMERSE HEMA NAGELLAK

by - 6/30/2015


Vandaag heb ik een budget review voor jullie. Ik was laatst in de Hema en liep tegen de Long Lasting Nailpolish - nagellaklijn aan. Een lijn die al een tijdje bestaat, maar deze felle kleuren waren mij nog nooit opgevallen. Nieuwsgierig dat ik was deed ik ze in mijn mandje en rekende deze felgekleurde lakjes af.





Van links naar rechts zijn het de nummers 835, 842 en 801. Ik vind het jammer dat Hema nooit namen op hun make-up producten heeft, dat zou het nog nét allemaal wat leuker maken.
Om te beginnen dit aparte kleurtje. Het is net een beetje hoe het licht valt. De ene keer is het hemelsblauw, de andere keer meer een lavendelkleur. Mooi is hij in ieder geval zeker en ik denk dat dit mijn favoriet is van de drie! De foto hierboven is 1 laagje, hij dekt dan al volledig.
Dan deze fuchsia kleur. Moeilijk te fotograferen, in het echt knalt hij meer. Ik vind het een mooi kleurtje maar niet heel erg bijzonder. Heel diep roze, leuk voor zowel overdag als 's avonds. Ook hierboven heb ik maar 1 laagje gebruikt, maar bij nader inzien had een tweede misschien nog beter geweest.
Als laatste deze felle mintgroene kleur. Staat lekker fris, perfect voor de zomer! Helaas was deze nagellak erg waterig en dekte hij niet zo goed ten opzichte van de rest. Ik moest dan ook een tweede laag aanbrengen. 

Ik vind alle drie de nagellakjes heel zomers en kleurrijk. Helaas is niet elk nagellakje even geweldig en is ook de houdbaarheid niet om naar huis te schrijven. De blauwe en de fuchsiakleur zijn het beste van de drie, deze bleven 4 dagen zonder chips op mijn nagels - maar voor mij is dit nog steeds erg kort. Ik heb geen base en topcoat gebruikt om ze goed te kunnen testen, maar wil je langer van je gelakte nagels genieten zou ik die stappen zeker toevoegen. 
De mintkleur was helaas niet zo'n succes. Qua houdbaarheid redde hij ongeveer 3 dagen, maar de substantie vond ik zo raar ten opzichte van de rest.. Heel waterig. Bij de eerste laag was het nog doorzichtig, terwijl ik bij de andere twee lakjes gelijk de hele nagel bedekte.

De Longlasting Nailpolisch - nagellaklijn van de Hema kan ik zeker aanraden voor mensen met een laag budget, want deze nagellakjes kosten maar €2.50 voor 11 ml. Er is een breed scala aan kleuren, dus er zit voor ieder wel een kleurtje bij.
Mocht nagellak bij jou nooit langer dan 1-2 dagen goed zitten, zou ik zeker even bij deze nagellakjes gaan kijken. Ik ben een langere houdbaarheid gewend, maar dat zegt niet dat deze nagellak absoluut niet goed houdt. Het is maar net wat je een korte of lange houdbaarheid vind.

Ik hoop dat jullie iets aan deze review hebben gehad. Ik kan weer 3 vrolijk gekleurde nagellakjes aan mijn stash toevoegen (want hé, ik had er nog niet genoeg, haha).
Wat is jouw ultieme nagellakkleur voor in de zomer?

Liefs, Kelly

You May Also Like

0 reacties