DIY | FRAMED FEATHERS

by - 6/12/2015

Today is DIY day! Ik laat jullie zien hoe je gemakkelijk en goedkoop ingelijste veren kan maken. Het is helemaal on trend en je ziet het overal. Je kunt het kopen, maar zelf maken is leuker toch? Kijk gauw mee hoe je zelf framed feathers, oftewel ingelijste veren, kunt creëren.

Om te beginnen heb je veren nodig. Je zou ze eventueel kunnen halen bij moeder natuur - maar vond veren van de grond niet echt hygiënisch. Ik vond een zakje gekleurde veren bij de Action en ik geloof dat me dit nog geen €0,80 heeft gekost. 
Naast veren heb je nog spuitverf in de gewenste kleur nodig. Ik wilde graag koper en had deze verf nog in huis. Het hangt er een beetje vanaf welke kleur je wil - de meeste kun je vinden bij winkels als Action voor niet meer dan €3,- maar die van mij komt van de Gamma en was een ruime €10,-
Ook heb je nog een lijst nodig. Wederom komt de mijne van de Action en heeft dubbel glas, wat het mooiste effect geeft bij deze DIY omdat je er als het ware doorheen kunt kijken. Deze lijst koste rond de €2,50 

Nu je alle benodigdheden hebt kunnen we beginnen. Makkelijker kan het eigenlijk niet: je spuit 3 veren in de gewenste kleur (ik koos voor verschillende grootte veren), laat ze drogen en stopt ze in de lijst. Peace of cake, maar het resultaat ziet er verbluffend uit!
Het voordeel van deze lijst is dat ik hem niet per se hoef op te hangen. Ik vind het zelf namelijk leuker dat hij zo staat, zodat je een wat ruimtelijker effect krijgt omdat het van de muur af staat. Maar als jij hem wel aan de muur wil, kan dat natuurlijk ook!

Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden. Hij is niet moeilijk, maar je creëert toch een mooi stuk voor in je kamer. Laat me zeker weten of je deze DIY gaat maken.

Liefs, Kelly

You May Also Like

0 reacties