REVIEW | HEMA MATT LIPBALM

by - 6/10/2015

Hi loves! Vandaag een budget review van de Hema Matt Lipbalm. Deze hele gepigmenteerde lipsticks (zo kun je ze wel noemen toch?) zijn overal te vinden en elk merk heeft ze wel. Hema daarentegen komt met zowel een matte én glansende lijn, en dat heb ik nog niet eerder gezien bij een budget merk. Ik nam nummer 2 en 5 mee, rekende ze af en onderworp ze aan een flinke test. Want hoe brengen ze aan en hoe lang houden ze?

Om te beginnen ruiken de sticks ontzettend lekker - zoet, naar aardbei. Voor mij is dit een bonuspuntje, ik houd nou eenmaal van dingen die lekker ruiken haha. Ik nam dus kleuren 2 en 5 mee. Nummer 2 is een hele draagbare oudroze kleur en doet denken aan een 'my lips but better' kleurtje. Echt een kleur die iedereen mooi zal staan! Nr 5 is een wat gewaagdere kleur - fuchsia met een tintje rood. Je moet het durven dragen, maar ik ben helemaal weg van zulke tinten.
Nummer 2                                Nummer 5

Wat een pigment! Ik moet zeggen dat ik van de fuchsia kleur de hoogste verwachtingen had, maar de oudroze kleur vind ik nóg mooier! Het nadeel van de fuchsia kleur is namelijk dat hij bij mij in de lijntjes uitloopt. Dit valt natuurlijk te corrigeren met een lippotlood, maar toch. Ze werken allebei heel erg fijn, geven goed pigment af en zijn ontzettend zacht voor de lippen. Ook valt mij op dat de oudroze kleur veel matter is - dus wat mij betreft is nummer 2 echt een winner! Nummer 5 heeft een iets grotere gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal door hebt, zal ook deze kleur fantastisch zijn.

Ik ben blij verrast. Beide lipsticks zitten prettig en drogen ondanks de matte finish niet uit. Integendeel, je voelt het amper zitten! Ook de houdbaarheid is prima, ze overleven met gemak een hapje en een drankje - en ook bijwerken is door het handige stiftje geen probleem. Ik kan deze lipbalms dus met harte aanbevelen, zeker als je een klein budget hebt. Deze balms kosten namelijk maar €3.50 en zijn ook nog eens heel makkelijk te verkrijgen - gewoon bij de Hema!

Heb jij al make-up producten van de Hema?

Liefs, Kelly

You May Also Like

0 reacties