DIARY | WEEKS OF MY LIFE #1

by - 6/08/2015

We zijn alweer een week verder in juni. JUNI. Kunnen jullie het geloven? Halverwege 2015, wat gaat de tijd toch snel.. Afgelopen 2 weken heb ik foto's gemaakt van mijn bezigheden - ik kreeg onder andere een leuk pakketje binnen, ging naar een concert en had een verjaardag. Lees gauw verder!


Op de Facebookpagina van Kruidvat stond een oproepje, ze zochten 400 mensen die de vernieuwde oogschaduws van Essence wilde testen. Natuurlijk wilde ik dat, dus ik vulde mijn gegevens in en kreeg na een paar weken het pakketje binnen, superleuk! Review volgt snel, dus houd mijn blog in de gaten!


Nu ik dit typ zijn we gezegend met mooi weer, maar dat was een tijdje terug wel anders. En wat doe je dan als je niets te doen hebt? Sims! Ik vind Sims 2 nog steeds het leukste om te spelen en kan mezelf uren zoet maken met het bouwen van een mega villa. Klinkt dit bekend of ben ik de enige? Haha


Action is bij uitstek mijn favoriete winkel omdat ze er van alles verkopen. Ik ging heen voor de stiften, draadmand en notitieboekje maar daar bleef het niet bij haha. Alles is als het goed is nog te verkrijgen. Als jullie iets willen weten qua prijs laat me dat dan weten in de comments!


Ingelijste veren, ik vind het prachtig. Deze DIY komt binnenkort online!


Naast het bloggen maak ik nu ook video's en ik vind het superleuk! Mijn youtubekanaal heet net als mijn blog Kellikesstyle en er staan nu 2 video's online - een Primark shoplog en mijn kanaaltrailer. Ik heb veel video's in de planning, so stay tuned!


Boerenkoolchips is helemaal gehypt - het schijnt een gezonde versie te zijn van de chips die we kennen, maar is het de €3,49 ook waard? Want ja, dat kost dit zakje van 40 gram. Ik zeg zonder twijfel ja, het is het zeker waard! Je moet wel van boerenkool houden, wat nogal logisch is aangezien het puur gedroogde boerenkool is haha. Ik vind het heerlijk en voel me niet schuldig na dit zakje 'chips' dus houd jij net als ik van boerenkool, probeer dan zeker dit zakje! Deze komt van de Albert Heijn en als het goed is zijn er nog meer smaken.

28 mei ging ik naar het Ariana concert en dit was mijn make-up look en haar. Ik heb het matt gehouden en draag nepwimpers om de ogen wat dramatischer te maken. Vond het een hele geslaagde look, wat vinden jullie?


Oh wat was ze geweldig! Ik had niet echt hoge verwachtingen maar ze zong zo mooi live, en ze zag er adembenemend uit. Ik heb deze dag ook gevlogt trouwens, die komt binnenkort online op mijn kanaal.


En toen had ik de 20 abonnees! Ik had niet echt verwachtingen, ik vind het gewoon leuk om video's te maken ongeacht hoeveel views en abonnees ik heb, maar in 2 weken al 20 abonnees was super om te zien!



Mijn beste vriendin was laatst jarig en omdat ze appelkruimeltaart zo lekker vind - en ik zelf ook haha - besloot ik om deze mini appelkruimeltaartjes te maken. Ik vind koken/bakken ontzettend leuk en ze waren ook nog eens ontzettend lekker!


En toen ging ik bepakt en bezakt op weg naar mijn vriendin toe. Het was de eerste echte zomerse dag en volgens mij was het zo'n 28 graden, dus het was heerlijk vertoeven. Ik moest 15 minuten wachten op mijn overstap en normaal vind ik dat vreselijk, maar met dit mooie weer maakte het me niet uit. Op mijn lippen draag ik trouwens Mac Faux, mijn favoriete kleur.


Magnum's limited edition - Pink Raspberry. Heerlijk ijsje. Af en toe moet je jezelf verwennen toch? En met dit warme weer kon ik wel wat afkoeling gebruiken haha.


Wat een mazzel toch de afgelopen dagen met het weer. Ik kon het niet laten en ging voor een shortje en een topje, want ik ben nog zo wit als maar kan, dus elke zonnestraal pak ik gretig met beide handen aan.


Over 2 weken is het vaderdag en ondanks dat mijn vader hier geen waarde aan hecht vind ik het toch leuk om hem iets te geven, zeker nu onze band een stuk beter is. Ik wist dat hij een nieuwe zaag nodig had dus wilde dat sowieso geven, maar vond het leuker om een hele doos vol gereedschapsattributen te geven. Hij is van plan deze zomer te klussen, dus hopelijk komt dit goed van pas!


Zondag was het zo warm en zonnig dat ik een lekker fel gekleurd jurkje aan trok en in de tuin ging liggen, want ik kan wel een kleurtje gebruiken. Dit jurkje komt van de Primark en zit heerlijk luchtig.

Dat waren mijn afgelopen 2 weken. Wat hebben jullie zoal gedaan? Hopelijk net als ik lekker genoten van het heerlijke weer!

Lots of love,
Kelly





You May Also Like

0 reacties