OOTD | LEOPARD CHIC

by - 7/01/2015

Hoi! Vandaag heb ik een outfit post voor jullie. Ik kocht dit shortje met luipaardprint laatst bij de Primark (video kun je hier bekijken) en ik daagde mezelf uit dit te combineren in een outfit. Luipaardprint kan wat trashy staan en wordt dan ook vaak zo gezien, dus wilde ik graag laten zien dat het ook anders kan!


Nu het warmer wordt in Nederland is een shortje als basis ideaal - lekker met de benen bloot! Ik heb het shortje gecombineerd met een lichtroze blouse, beige sleehakken, een fringe tas en een fedora hoed. Alle items zijn van de Primark behalve de tas, die komt van de River Island.
Ik wilde de outfit graag neutraal houden, met het shortje als knalstuk. Ik heb daarom ook gekozen voor lichte beige en bruintinten, zodat deze look ook prima overdag te dragen is.

Ik ben erg blij met het resultaat van deze look. Het is chic, classy, speels en hip - alles behalve trashy, en dat was het doel! 
Hopelijk hebben jullie wat outfitinspiratie op kunnen doen mocht je ook zo'n shortje hebben en geen idee hebben hoe je dit combineren moet en laat zeker in de comments achter wat je van de outfit vind. 

Liefs, Kelly

You May Also Like

1 reacties