TAG | 15 DINGEN DIE NIEMAND VRAAGT

by - 7/28/2014

Vandaag heb ik een leuke tag voor jullie. 15 dingen die niemand vraagt, maar die ik toch ga beantwoorden! Ze zijn soms ietwat vreemd, maar niet minder leuk en zo leer je iemand net wat beter kennen. Neem gerust de tag over als je wil en veel plezier met lezen. Let's do this!
Slaap je met de deuren van de kledingkast open of dicht?
Dat wisselt, maar vaak staan ze open. Ik weet niet waarom, ik denk dat ik ze steeds vergeet dicht te doen haha. Soms doe ik ze dicht als ik in bed lig en me eraan irriteer en anders laat ik de deuren lekker open.

Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee eigenlijk niet. Ik heb het niet nodig en vind het alleen maar zonde om mee te nemen en thuis weg te gooien of niet te gebruiken.

Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten doen haha. 

Gebruik je to-do-lijstjes?
Ja, altijd! To-do lijstjes zijn zo handig om dingen te onthouden, maar ook om rust in je hoofd te creëren. En hoe fijn is het wanneer je dingen op je lijstje af kunt strepen.

Heb je sproeten?
Ja soms, vooral in de zomermaanden omdat ik dan wat bruiner ben. Het staat wel lief.

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Natuurlijk, wie niet? Ik deed het voornamelijk toen ik klein was, omdat ik het simpelweg niet op kon houden. Tegenwoordig komt het bijna niet meer voor, alleen als ik echt nodig moet en er niks anders op zit, want te lang ophouden is alles behalve goed voor je.

Hoe groot is je bed?
Mijn bed is 2 meter bij 1.80. Super luxe voor iemand die er (bijna) altijd alleen in ligt, maar hey, wat maakt het uit?

Ben je lui?
Haha ja, ik heb mijn momenten.


Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nee haha, gelukkig maar.

Kauw je op pennen en potloden?
Ah nee bah. Ik buig wel eens uitsteeksels van doppen om, puur uit verveling. Maar kauwen? Nee dat doe ik niet.

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Ja, ik was een kabouter op scouting haha. Niet ontzettend lang geloof ik, want het was niet echt iets voor mij. Kinderdisco en huttenbouw vond ik wel altijd heel leuk om te doen.

Kijk je nog steeds wel eens naar tekenfilms?
Ja, niet vaak maar ik heb laatst nog dispicable me gekeken. Tekenfilms zijn altijd zo kleurrijk, vrolijk en maken je dag weer goed. Vroeger keek ik altijd sneeuwwitje, assepoester en rapunzel, ik wilde dan ook heel graag een prinses zijn haha.


Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, ik weet dan ook niet hoeveel treden onze trap heeft ;)

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Niet dat ik weet, of er moet een speciale reden zijn, dan doe ik mijn speciale 'I dit it' dansje 

Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken?
Nee, wel van een scooter, telt dat ook?

You May Also Like

0 reacties