FRAGRANCE | VICTORIA'S SECRET BODYMISTS

by - 7/25/2014











Victoria secret staat bekend om hun fleurige ondergoed, hun leuke tasjes en natuurlijk de bodymists! Ik heb er zelf vier in bezit en ik ben er nog altijd heel blij mee. Bodymist zijn namelijk perfect voor de wat warmere dagen, omdat deze mists niet alleen een lekkere geur afgeven, maar ook je lichaam wat verfrissing geven.


Dit zijn de vier bodymists die ik in mijn bezit heb. En jeetje, wat ruiken ze lekker! Het is dan ook lastig om een favoriet te kiezen, omdat ze alle vier heel verschillend zijn. 
Mango temptation - Simply breathless - Endless love - Sheer love

Mango temptation ruikt zoals je kunt lezen naar mango nectar en hibiscus. Van alle vier de geuren vind ik dit de zwaarste, een soort avondgeur, maar kun je ook prima overdag dragen.

Simply breathless ruikt naar fresia en mandarijn, een hele frisse, ietwat fruitige geur. Lekker!

Endless love heeft de geur appelbloesem en ylangylang. Zelf vind ik de geur tussen fris en warm in, heerlijk voor de nazomermiddag.

Sheer love is mijn persoonlijke favoriet. De bodymist bevat wit katoen en roze lelie, lekker fris en zoet tegelijk.

 Victoria secret bodymists zijn in Nederland online verkrijgbaar bij diverse wegshops en in de Victora secret winkels op schiphol. De prijs per stuk is 12,00 (en vaak is er de actie 3 voor 30)

Hebben jullie ook bodymists van Victoria Secret in bezit, en zo ja welke?

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

0 reacties