ROOMSPIRATION | INSPIRATIE VOOR JE (SLAAP)KAMER #1

by - 7/23/2014

Mijn slaapkamer is een heel belangrijk plekje voor me. Ik kom er tot rust, kan er lekker studeren en al is het een kleine ruimte van 3 bij 3 meter, dan wil dat nog niet zeggen dat het onmogelijk is om er iets leuks van te maken. Hier mijn tips om jouw kamer mee te transformeren!




Mijn kamer is in de afgelopen acht jaar een stuk of 5 keer verandert, van alleen meubilair wisselingen tot een hele kamer transformatie. Soms wordt ik gek van mezelf, want mijn kamer is nooit echt 'af' en als ik iets wil veranderen, weet ik altijd precies wat en moet het ook op die manier.

Hier wat voorbeelden voor je (slaap)kamer. Ik houd van een moderne en strakke uitstraling, voornamelijk met witte muren, wit meubilair en met lichte roze accenten. Als dit niet jouw stijl is, kun je altijd de kleuren aanpassen, of het witte meubilair vervangen door hout.







Accessoires zijn ook een hele leuke toevoeging en maakt een kamer net wat meer compleet. Van kussentjes, tot schattige vaasjes en fotolijstjes: er is keus genoeg! Mijn favoriete winkels hiervoor zijn de action en de xenos, lekker low budget maar zeker niet van mindere kwaliteit. En het beste is dat er voor iedereen wel iets tussen zit.

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit konden halen en het leuk vonden om te lezen.

Hoe ziet jouw slaapkamer eruit?



Lots of love,


Kelly

Bron: http://weheartit.com



You May Also Like

0 reacties