REVIEW | CATRICE LIPSTICK MATT-ERIAL GIRL

by - 8/16/2014



Vandaag heb ik een lipstick-review voor jullie. Ik kocht deze lipstick onlangs met 50% korting bij Kruidvat vanwege de wisseling van het assortiment van Catrice. Een mooie lipstick voor zowel nu als het komende najaar. Kijk gauw mee naar de swatches!

De lipstick heet Matt-erial Girl en is zoals de naam al verraad, geheel mat. Fijn, want ik ben niet vies van een matte lipstick omdat ze over het algemeen lekker lang blijven zitten op de lippen. Matt-erial Girl is een mooie, diepe cranberry kleur, ook wel bordeaux rood.


Lipstick swatch                                       Lipstick swatch na reiniging


Zoals je kunt zien blijft de lipstick lekker lang zitten. Zelfs na grondig poetsen zie je de swatch nog zitten. Dit effect heeft de lipstick ook op de lippen. Na een hapje en een drankje moet hij hier en daar wel bijgewerkt worden. Doe je dit niet, dan vervaagd de lipstick geleidelijk van de lippen, omdat hij in de lippen trekt en een 'stain' achterlaat.


Primer - Catrice Prima And Fine Smoothing Refiner
Foundation - Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
Concealer - Catrice re-touch light-reflecting concealer
Wenkbrauwen -  Maybelline color tattoo 40 Permanent Taupe
Blush - MUA shade 1
Highlighter - Mac MSF Soft And Gentle
Mascara - MaxFactor Clump Defy

Hier een full-face foto met de lipstick op. Hier lijkt hij ietwat roder, maar hij heeft echt die paars-roze ondertoon. Het is zeker een favoriet voor mij en ik zal hem zeker veel gaan dragen in het najaar. En voor de €2,- die ik er voor heb neer gelegd, is hij het zeker meer dan waard!

Wat vinden jullie van deze lipstick? 

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

2 reacties