REVIEW | NYC LIPSTICKS RED RAPTURE & BLUE ROSE

by - 1/13/2015


Vandaag review ik twee prachtige lipsticks van NYC voor jullie. NYC is een make-up merk die ik persoonlijk weinig hoor, terwijl ze geweldige producten hebben voor een hele betaalbare prijs. Ik koos twee kleuren lipsticks uit het assortiment en testte deze uit. Lees gauw verder!

De twee kleuren die ik meenam zijn Rep Rapture en Blue Rose. Red Rapture is een mooie klassieke rood, terwijl Blue Rose een felle roze tint is met een aanwezige blauwe ondertoon. De verpakking van de lipsticks is simpel, op een leuke manier. De hulsen zijn in de kleur van de lipsticks zelf, handig want zo valt de lipstick gelijk op in je stash! Ook heeft de lipstick een doorzichtige dop, zodat je nóg duidelijker ziet om welke kleur het gaat.

Tijd voor de swatches! En wauw, wat een pigment. De lipsticks voelen heerlijk zacht aan op de huid, glijden als boter over de lippen en blijven de hele dag zitten. De lipsticks zijn al heel intens van kleur van zichzelf, dus opbouwen is niet nodig. Ze hebben een velvet finish en houden zeker een aantal uur zonder te vervagen. Mocht je de kleur te fel vinden, dan kun je de kleur heel licht aanbrengen en met je vingers in de lippen deppen, dan wordt de kleur wat subtieler.

 Ik ben heel erg te spreken over deze fijne lipsticks. Ze zijn betaalbaar, glijden soepel over de lippen, houden lang, zijn makkelijk verkrijgbaar en naast deze twee zijn er nog twaalf andere kleuren verkrijgbaar. Ik ben fan!

Heb jij al make-up producten van NYC?

Lots of love,
Kelly


Verkrijgbaar bij Kruidvat & Trekpleister voor €3,29

You May Also Like

1 reacties