SHOPLOG | PRIMARK

by - 9/27/2014




Vandaag heb ik een shoplog in foto vorm voor jullie. Ik ben laatst naar de Primark in Zaandam geweest en heb vijf superleuke items mee naar huis genomen die ik ga laten zien. Kijken jullie mee? 


























Dit zijn de vijf items die ik heb gekocht: een winterjas, twee dunne jasjes, een broek een een ketting. Best kleurrijk voor de tijd van het jaar, niet? Haha.







Ik begin met de leukste item: de twee dunne jasjes. Ik was opslag verliefd toen ik ze zag, want wat zijn ze mooi! Ik kon dan ook niet kiezen tussen de twee en nam ze beiden mee. Geel en roze, maar dan op een zachte draagbare manier. Makkelijk te combineren en geschikt voor elk seizoen. De kleur was alleen heel moeilijk op camera vast te leggen, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.
Beide jasjes €25,- per stuk


Het volgende item is deze leuke broek. Een simpele blauwe spijkerbroek, een item die iedereen in haar kast moet hebben. Wat ik zelf het leuke aan deze broek vind, zijn de gaten op de knieën. Misschien niet heel praktisch met de herfst en winter op komst, maar ach, dan maar wat dikkere sokken aan, toch?
Broek met kniegaten, €15,-


Winterjassen, je ziet ze overal in alle soorten, kleuren en maten. Mijn perfecte winterjas had ik nog niet gevonden, maar liep er in de Primark zo tegenaan. Warm, getailleerd, niet te lang niet te kort. Perfect dus! En een pluspuntje: hij is heerlijk zacht, zowel van binnen als van buiten. Teddy-alert!
 Zwarte jas, €25,-



Als laatste deze (nep) zilvere ketting. Heel subtiel, maar toch aanwezig. Goed te combineren met zowel een simpel shirt als een drukke top. Zo'n soort ketting had ik nog niet echt, en voor de prijs hoefde ik het ook niet te laten. Huppekee, in het mandje.
Zilveren ketting met subtiel detail, €2,50

Nou, dit waren dan mijn geshopte items van de Primark. Al met al was het ondanks de weinige items toch even slikken bij de kassa, maar ik heb er wel 3 leuke jassen, een broek en een ketting voor terug. 

Wat vind jij het mooiste item? En heb jij wel eens bij de Primark geshopt?

Lots of love,
Kelly

You May Also Like

2 reacties